مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمیناجتماعی اعلام کرد
ثبتنام بیش از 3000 نفر در طرح بیمه دانشجویان و بیمه زنان خانهدار همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب
مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابطعمومی سازمان تأمیناجتماعی با اشاره به حضور فعال این سازمان در نمایشگاه بینالمللی کتاب امسال که برای نخستینبار و با دو رویکرد توسعه پوشش بیمهای و حمایت از فرهنگ خانواده و جوانی جمعیت صورت پذیرفته، از ثبتنام بیش از 3000 بیمهشده جدید در چند روز ابتدایی نمایشگاه خبر داد و گفت: «دانشجویان و بانوان خانهداری که در مدت برپایی نمایشگاه کتاب، به جمع خانواده بزرگ تأمیناجتماعی بپیوندند، مشروط به پرداخت حقبیمه خردادماه، مشمول هدیه سازمان تأمیناجتماعی در قالب اختصاص 400 هزار تومان بن خرید کتاب میشوند. همچنین با توجه به اثرپذیری این سازمان از متغیرهای کلان جمعیتی، در غرفه «خانواده ما» سازمان تأمیناجتماعی رویدادهای متنوعی با محوریت خانواده و جوانی جمعیت طراحی و اجرا شده و از تمامی فعالان و دغدغهمندان حوزه جمعیت و خانواده و عموم بازدیدکنندگان محترم دعوت میکنیم تا از این غرفه بازدید کنند.
سیدمحمدرضا فیاضی بروجنی، مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابطعمومی سازمان تأمیناجتماعی با اعلام این خبر افزود: «سازمان تأمیناجتماعی بزرگترین نهاد بیمهگر کشور است که افتخار دارد با خانوادهای به وسعت بیش از 46 میلیون نفر از هموطنان عزیزمان در بخشهای مختلف کشور در ارتباط باشد و خدمات متنوعی در حوزه خدمات بیمهای، خدمات درمانی و فعالیتهای اقتصادی ارائه کند. ازجمله گروههای مخاطبانی که این سازمان در دوره اخیر تلاش کرده تا پوشش خدمات بیمهای را ناظر به ایشان توسعه دهد، جامعه بانوان خانهدار، دختران و دانشجویان عزیز هستند. فیاضی ادامه داد: «در ایام سیوپنجمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران، این سازمان با هدف حمایت از فرهنگ کتاب و کتابخوانی، طرح ویژهای را ارائه کرده است. براساس طرح فوق، افرادی که برای اولینبار، ذیل طرح بیمه دانشجویان یا بیمه دختران و زنان خانهدار ثبتنام میکنند، مشروط به پرداخت حقبیمه حداقل یک ماه، هدیه ویژه سازمان تأمیناجتماعی که بن 400 هزار تومانی خرید کتاب است، بهصورت کاملاً غیرحضوری برای این عزیزان فعال میشود. کد فعالسازی این بن، برای این افراد پیامک میشود که میتوانند از فروشگاه مجازی نمایشگاه کتاب، کتابهای مدنظرشان را خریداری کنند.» او اضافه کرد: «با این طرح علاوه بر پوشش بیمهای که شامل این عزیزان میشود و سابقه بیمهای که مشابه افراد مشغول به کار در کارگاهها برایشان به وجود میآید، میتوانند از هدیه ویژه تأمیناجتماعی هم استفاده کنند. این فرصت در ایام نمایشگاه که تا 29 اردیبهشت دایر است، وجود دارد. هدیه مذکور به افرادی تعلق میگیرد که در ایام نمایشگاه در طرح بیمه دانشجویان یا بیمه زنان خانهدار و دختران ثبتنام میکنند. ثبتنام هم به شکل کاملاً غیرحضوری است و متقاضیان میتوانند از طریق اپلیکیشن «تأمین من» ثبتنام کنند یا از صفحات معرف این دو طرح به نشانیهای students.tamin.ir و women.tamin.ir اقدام به ثبتنام کنند. بعد از پرداخت موفقیتآمیز حق بیمه حداقل یک ماه، بلافاصله کد هدیه بن کتاب برای این عزیزان پیامک میشود. مدیرکل روابطعمومی سازمان تأمیناجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود توضیح داد: «با توجه به اینکه شرط استفاده از هدیه بن کتاب این است که حداقل یک ماه حقبیمه پرداخت شود، برای افرادی که در ایام نمایشگاه برای نخستینبار در این دو طرح ثبتنام کرده، اما حقبیمه یک ماه کامل را پرداخت نکرده باشند، پیامکی ارسال میشود که به آنها یادآوری میکند اگر حقبیمه یک ماه کامل را پرداخت کنند، پیامک فعال شدن بن کتاب برای ایشان ارسال خواهد شد. مبلغ هدیه بن کتاب به شکل صددرصدی و تماماً قابل استفاده است. اگر کسی فرصت نکرد در ایام نمایشگاه از این بن استفاده کند، میتواند با مراجعه به سامانه خرید مجازی نمایشگاه کتاب، که بعد از نمایشگاه هم فعال خواهد بود تا پایان سال با بنهای مورد نظر خرید کند. براساس آمارهای ثبتنام در چند روز گذشته، از این طرح بسیار خوب استقبال شده و تاکنون بیش از 3000 نفر در این طرح ثبتنام کردهاند.» او تأکید کرد: «علاوه بر موضوع پوشش بیمهای، با توجه به اینکه نمایشگاه کتاب مهمترین رویداد فرهنگی کشور است که فعالان فرهنگی و رسانهای و همچنین خانوادهها در آن حضور قابلتوجهی دارند، سازمان تأمیناجتماعی با رویکرد حمایت از فرهنگ جوانی جمعیت و تحکیم خانواده، نسبت به طراحی و راهاندازی یک غرفه ویژه، با عنوان «خانواده ما» اقدام کرده است.» فیاضی افزود: «در واقع به جهت اثرپذیری بالای این سازمان از متغیرهای کلان جمعیت، تلاش داریم تا با رویکرد حمایت از فرهنگ جوانی جمعیت و مسائل مرتبط با خانواده، از ظرفیتهای مختلف رسانهای برای فرهنگسازی استفاده کنیم. به همین منظور مجموعهای از رویدادها در این غرفه طراحی و اجرا شده است. فراخوان ایدههای مرتبط با حوزه جوانی جمعیت، برگزاری نشستهای تخصصی با نویسندگان و فعالان حوزه خانواده، طراحی سرگرمیهای خلاقانه با محوریت اعضای خانواده و نمایش تعدادی از محصولات رسانهای مرتبط با این حوزه، بخشی از فعالیتهایی است که در غرفه این سازمان در حال ارائه است.»