printlogo


بدون عذاب‌وجدان شیر پرچرب بخورید

حتما شما هم شنیده‌اید که با مصرف سه وعده لبنیات در روز، احتمال دچار‌شدنتان به مرگ زودرس، بیماری‌های قلبی و سکته مغزی کاهش پیدا می‌کند. محققان می‌گویند برای رسیدن به چنین هدفی، تنها لازم نیست سراغ لبنیات کم‌چرب بروید. بررسی‌های محققان نشان می‌دهد چربی طبیعی موجود در لبنیات فایده زیادی برای سلامت شما دارد و با توجه به بررسی‌های آن‌ها، کسانی که شیر و ماست پرچرب می‌خورند، وضعیت سلامت بهتری نسبت به طرفداران لبنیات کم‌چرب دارند.نتیجه این پژوهش در نشریه «ایندیپندنت» منتشر شده است.